Per Què La Gent s avorreix Tant? – Serrat Joan Manuel (Letras)

Si és veritat
que l home pot morir, però mai la idea,
que el sol surt per tothom i un Déu ens vetlla
i que la dona i l or ho poden tot.

Si és veritat
que el futur penja d un fil prim,
que la fe mou muntanyes i tenim
la vida pel davant.

Si és veritat
que val la pena fer-ho bé
i que el treball dignifica,
per què la gent s avorreix tant?

Categorias: Letras Serrat Joan Manuel
{loadposition items_related}

Deja un comentario

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *

Scroll al inicio